Søk om båtplass

Søker du båtplass i Ankenes Båthavn må du fylle ut et søknadsskjema og "kommer-inn-i-køen" for å vente på ledig plass. De som har stått lengst i kø, har selvfølgelig førsterett til den ledige plassen.

Men du kan være heldig at det ikke er kø på akkurat den bredden båtplass du søker.

For å søke om båtplass registererer du deg som HavnaMi-bruker og søker om medlemskap i Ankenes Båtforening her på denne siden »

Tildeling av båtplass vil bli innfridd ut fra ledighet i bryggene og ut fra størrelse på plassene som det er behov for. Det vil bli først tatt hensyn til de som har stått lengst som søkere på plass. Båtforeningen kan til tider få ledig midlertidige plasser som medlemmer kan få tildelt midlertidig. Hvis det er ønskelig må det gis beskjed om det.

Et medlem av båtforeningen forplikter seg å sette seg inn i og å følge båtforeningens lover og regler. Se: Lover og regler »